Nick z csa: Cichy~
Data i godzina bana: 03.02.2012 ok 18:38
IP: 83.2.160.228 SID > STEAM_0:0:24085551
Inne info: Nie bardzo rozumiem bana. Więc czekam na demko, bądź ssy (nie wiem czego używacie). W CS`a gram 5 lat, od 3 lat gram tylko i wyłącznie na STEAM!
Dane z konsoli: http://pokazywarka.pl/7l5p8d/
O jezu.. Czy Ty mi bana dałeś po tych skanach na pochylnie..? :O Pograj trochę kolego na mapach typu "wh_inferno", a będziesz wiedział gdzie się ustawiają przeciwnicy i w które miejsca trzeba skanować. Tyle ode mnie. Czekam na opinię tych z góry.
Ostatnio zmieniony przez Cichyy89 2012-02-03, 19:07, w całości zmieniany 1 raz
Typ gry: steam
Gram na: FFA
Wiek: 28 Dołączył: 17 Paź 2010 Posty: 1543 Skąd: Aberdeen UK
Wysłany: 2012-02-03, 21:57
oj cichy cichy, admin na sieci, a na wh leci.
chociaz nuke jest papierowa mapa to jednak twoje skany niestety nie sa skanami wyuczonymi, tylko zapomniales sciany wlaczyc / esp wylaczyc (osobiscie uwazam, ze masz esp)
a teraz do rzeczy:
14:29 - pierwsza wpadka, wyskakujesz z celownikiem na kwadracie (nie, nie jest to zbieg okolicznosci, tam sie nigdy nie wyskakuje z celownikiem)... i NIESPODZIANKA, ct jest za sciana, szybka poprawka, moze nikt nie zauwazy, ide dalej.
15:26 - zaczynasz skanowac, mozna powiedziec nic nadzwyczajnego, ale czy rzeczywiscie? przeciez podazasz za kwadracikiem nr 1
po czym:
15:28 - przeskok na kwadracik nr 2... ale co to? braklo ammo DAMN IT!
lecz:
15:33 - wracasz go dokonczyc
i:
15:35 - a jeszcze poczekam sobie na tego ktory wlasnie wbiega mi w celownik i ... znowu braklo ammo... ta emka powinna miec magazynek krowy.
15:40 - zmylka, czyli zaczynasz skanowac obok po czym celownik leci na kwadrat i mozna by uznac, ze przeciez slyszysz, ze trafiasz i dlatego ciagle strzelasz po kwadracie, ale sek w tym, ze nie trafiasz, i nie slyszysz, chociaz nagle ostatnimi kulkami trafiles goscia (slychac) ale ZNOWU braklo ammo, rzucasz he pod sciane i uciekasz
po czym: